Szállítási információk

FoxPost házhozszállítás

A FoxPost egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód, amely webáruházunkban is elérhető.

A futárköltséget a kiválasztott szállítási és fizetési módtól függően a webáruházunkban mindenkor feltüntetett összegben állapítjuk meg, amelyet a vásárlás véglegesítésekor, a fizetést megelőzően lát a vásárló (kizárólag Magyarországon belül megadott szállítási címek esetén érvényes).

Házhozszállítás esetén 2-3 munkanap az általános kiszállítási idő, miután a futár átvette a csomagot az automatából. A csomagok kiszállítására a FoxPost időgaranciát nem vállal.

A kiszállítást megelőzően a FoxPost SMS-ben és e-mailben értesítést küld a futár érkezési időpontjáról. Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben a FoxPost házhozszállító partnere által javasolt időpont nem megfelelő a címzett részére vagy más címen szeretné átvenni a csomagot.

Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a FoxPost kiszállítást végző partnerének raktárába, majd a FOXPOST központi raktárába.

A csomagot a FoxPost nem tudja újraküldeni a címzett részére, így azokat raktáruk visszaküldi a számunkra.

FoxPost csomagautomata

Ha megrendelését bármely FoxPost csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap várnia a futárt. Az automata helyszínének nyitvatartási idejében bármikor átveheti a megrendelt termékeit.

Miután a futár átvette a csomagot, a címzett akár 1 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja.

Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, a FoxPost SMS-ben értesíti a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak a címzett által ismert nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. Az SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.

Csomagkövetés: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Utánvét estén: az utánvét összegét automatáinknál bankkártyával, házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja fizetni a címzett.

Sérült csomag estén: Kérünk készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról és a sérült termékről. Küldd el a [email protected] címre.

Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a rendelés leadása, valamint a kézbesítés, kiszállítás időpontja között eltelt idő függ a megrendelt termékek elérhetőségétől, valamint a csomagküldő szolgáltató leterheltségétől. Vásárló emellett a jelen szerződés megkötésével tudomásul veszi, hogy kézbesítési, kiszállítási címként kizárólag magyarországi címet jogosult megadni.

Amennyiben arra a Szolgáltató a webáruházban egyértelműen feltűntetve erre kifejezetten lehetőséget biztosít, úgy Vásárló személyes átvételt választhat, a webáruház felületén mindenkor feltüntetett díjazás ellenében, amely díjat Vásárló a termékek megvásárlásával egyidejűleg Szolgáltató részére fizet meg. 

A Vásárló által választott szállítási módnak megfelelően, a termékek kiszállítása és elektronikus számla kiállítása érdekében Vásárló köteles megadni a valóságnak megfelelő szállítási és számlázási adatait, elérhetőségét így: kereszt- és vezetéknevét, cég esetén cég nevét, címét vagy cég esetén székhelyét, telefonszámát, e-mail címét és a Vásárló által opcionálisan szükségesnek tartott, megjegyzés rovatban foglalt egyéb adatokat és információkat. 

Csomagautomatában történő átvétel esetén a Vásárlónak meg kell jelölnie a választott átvételi pontot. A hibásan közölt, valótlan vagy megtévesztő szállítási adatok és elérhetőségek megadása kizárólag Vásárló felelőssége, Vásárló így kizárólagos felelősséggel tartozik a webáruházban általa megadott adatok pontosságáért, teljességéért és helyességéért. A jelen pontban foglaltaknak meg nem felelő hibás, pontatlan, valótlan szállítási adatokból és elérhetőségből, – ide értve különösen de nem kizárólagosan a Vásárló által hibásan, pontatlanul vagy hamisan megadott e-mail címet – eredő jogkövetkezményekért Szolgáltató felelősséggel nem tartozik, kártérítési vagy kártalanítási kötelezettsége nem áll fenn.

Amennyiben további kérdése merül fel, nformációt a kiszállítással kapcsolatban a https://www.foxpost.hu/ oldalon talál, ahol kérdését is felteheti a szolgáltató részére: https://www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat

Foxpost futárszolgálat ügyfélszolgálata 

Telefonszáma: 06-1-999-0-369 Elérhető: Hétfőtől – Péntekig: 08:00-20:00

Ügyfélszolgálat címe: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. zöld lépcsőház 3. emelet (Ügyfélfogadás kizárólag hétfőn 08:00-20:00 óra között)